پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261939
آخرين وضعيت قلعه نويي و جهانبخش از زبان پزشک تيم تيم ملي
تاریخ انتشار : 1402/08/30 10:02:42
نمایش : 612
پزشک تيم ملي فوتبال ابراز اطمينان کرد که امير قلعه‌نويي در ديدار برابر ازبکستان، تيم ملي را همراهي خواهد کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از بخش رسانه‌اي تيم ملي فوتبال، عليرضا شهاب پزشک تيم ملي درباره آخرين وضعيت امير قلعه‌نويي سرمربي تيم ملي اظهار کرد: با توجه به دردي که سرمربي تيم ملي از ناحيه کليه احساس مي‌کرد، با نظارت خانلري اقدامات تشخيصي انجام و وجود سنگ در کليه مطرح شد. با تشکيل کميسيون پزشکي تصميم گرفته شد فرايند شکستن سنگ صورت بگيرد و قلعه‌نويي بعد از اين پروسه بايد دوران نقاهتي پشت سر مي‌گذاشت و داروهايي را مصرف مي‌کرد که در اين چند روز اين مراحل طي شده است اما به لطف خدا سرمربي تيم ملي در  حال حاضر در وضعيت باثباتي است و انشالله فردا کنار تيم ملي حضور خواهد داشت.

او درباره وضعيت عليرضا جهانبخش نيز گفت: همانطور که اطلاع داريد در دقيقه ۷۵ ديدار ايران برابر هنگ‌کنگ، عليرضا جهانبخش از ناحيه همسترينگ درد خفيفي داشت که براي حفظ سلامتي، کادر فني اين بازيکن را از زمين خارج کرد. بعد از معاينات اوليه و ارزيابي پاراکلينيک تشخيص آسيب درجه يک عضله همسترينگ مطرح شد که با توجه به اهميت سلامت بازيکن تصميم گرفته شد اين بازيکن به باشگاه خود برگردد تا هر چه زودتر اقدامات درماني آغاز شود. به اميد خدا جهانبخش يکي، دو هفته آينده مي‌تواند تمرينات معمول خود را از سر بگيرد.


انتهاي پيام/590پ

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html